Markt in Grootwinkelcentrum Overvecht


Het is crisis en daarbij moet alles tegenwoordig een belevenis zijn en daarom is er dit weekend markt in Grootwinkelcentrum Overvecht. Dat klinkt als een tegenstelling maar er staan kraampjes in en om het winkelcentrum. Wat er in die kraampjes te koop aangeboden wordt is een raadsel. Maar er zit ongetwijfeld voor ieder wat bij. Wat in ieder geval zeker is is dat leden van de Wijkraad Overvecht flyers uitdelen om de bekendheid bij het publiek te vergroten.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie