Proefballon oplaten


Politici laten graag een proefballonetje op. Andere mensen stappen liever in een luchtballon. Als de lucht blauw is zonder dat er wolken te zien zijn en het zicht is helder dan vult de horizon zich dan ook met luchtballonen. De ballonvaart is populaire beleving als je het mij vraagt. Vanaf mijn balkon in Overvecht zie ik dan ook regelmatig luchtballonnen langskomen. Meestal zijn ze ver veg maar aan het begin van de avond scheerde er eentje rakelings langs de flat. Op de foto lijkt de ballon verder weg dan dat deze in werkelijkheid was. De ballon had kennelijk niet genoeg hoogte want er werd een flinke vlam geproduceerd. Gaat best hard eigenlijk zo’n luchtballon.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Proefballon oplaten

  1. miriam hueber zegt:

    ERg leuk initiatief.
    medewerker wijkbureau Overvecht

  2. Marise zegt:

    Hee open ogen,

    Superleuke blog zeg. Nog een enthousiaste Overvechter. Heb je zin om eens een kop koffie te drinken? Ik begeleid een groep Overvechters die over de wijk bloggen op Overvecht.nu. Jouw idee van een dorpspomp is een mooi beeld over hoe het internet werkt bij het uitwisselen van berichten, ook op een bepaalde locatie. Daar denken wij net zo over! Vanavond hebben we toevallig vergadering, misschien vind je het leuk om eens langs te komen.

    Ik hoor het!

    Groet, Marise

    • openogen zegt:

      Hallo Marise. Dank voor je compliment. Ik wist niet af van het bestaan van Overvecht.nu. Een leuk initiatief. Mijn blog begon als experiment maar gaandeweg heb ik wel een aantal ideen ontwikkeld hoe je zoiets kun uitbouwen. Graag drink ik een kop koffie met je. Je uitnodiging om bij de vergadering aanwezig te zijn is interessant maar op maandagavond geef ik Nederlandse les en ik kan mijn cursisten niet in de steek laten.

Geef een reactie

