Feestverlichting


In mijn bestaan als zelfstandig ondernemer heb ik de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil. Aangezien mijn woning ook mijn kantoor is wordt ik soms gillend gek van het alleen zijn. Zo kon het zijn dat ik gister zo maar in de nadmiddag, net na de thee, naar het winkelcentrum stiefelde voor een boodschapje. Ook wilde ik langs de bank om mijn zakelijke rekening te activeren. Zo zie je, zakelijk en prive lopen bij ondernemers nog al eens door elkaar heen.

Aangekomen bij het winkelcentrum trok ik direct de telefoon om wat foto’s te schieten. Er waren namelijk mannen bezig om feestverlichting op te hangen rondom het winkelcentrum. Ze stonden op een soort mini hoogwerkers. Zeker een kilometer aan witte lichtjes die je ook in de kerstboom zou kunnen doen werden gedrapeerd op de overkapping. We zitten in de derde week van oktober en er wordt al feestverlicting opgehangen. Dit is natuurlijk logisch want er liggen al zeker sinds enkele dagen weer pepernoten en chocoladeletters in de winkels. Het ligt nog wat verdekt opgesteld maar je kunt het kopen. Heerlijk, misselijk worden van als dat lekkers in aanloop naar Sinterklaas… over een dikke maand. Om over de Kerstdagen nog maar te zwijgen.                           

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

