Wat eten we vandaag?


Soms heb je zin om een nieuw gerecht te maken. Als je niet toevallig op een goed recept stuit kun je zoeken op het internet. Wat je ook kunt doen is lekker ouderwets een kookboek ter hand nemen en aan de keukentafel gaan zitten bladeren. Zo liep ik tegen een aardig kookboek aan dat ik hier wil aanprijzen. In de boekenkast vond ik het volgende exemplaar tussen de boekjes voor snelle studentenhappen die in de loop der jaren zijn verzameld.

Juist. Een boek met smakelijke recepten uit Overvecht. Zoals je op de foto ziet is er al een keer een gerecht uit gemaakt. Er zit namelijk een geel plakkertje op de pagina waar een recept voor auberginetapenda staat. Dit recept is toevallig van de initiatiefneemster van het boekje. En zoals zij zelf zegt: de verantwoordelijke voor het boekje moet er ook een recept in hebben staan.

Als je niet van tapenade houdt of iets van meer substantie wilt eten kun je genoeg andere recepten vinden, bijvoorbeeld Irish Stew of verse Tomatensoep.

In het boek staan favoriete gerechten van inwoners van Overvecht. Welk gerecht ik ga maken weet ik nog niet. Gelukkig is het ook nog geen etenstijd.

Als je interesse hebt in dit boekje kun je het volgens de achterpagina bestellen op http://www.puckpuckpuck.com/boek08.html

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

