De clutch kwijt


Afgelopen vrijdag was ik in Amsterdam. Bij station Amsterdam Amstel zag ik het volgende: een electrisch oplaadpunt.                  

Handig als de batterij van je Segway bijna leeg is. Je hangt hem zo in het oplaadpunt en hupsakee, daar ga je weer. Alleen moet je dan oppassen dat je niet van een klif rijdt zoals de uitvinder/eigenaar van dit apparaat overkwam. Gelukkig zijn er niet zo kliffen in Amsterdam, dat scheelt weer. Andere gevaren des te meer zoal leipe bushauffeurs die erg punctueel zijn en te vroeg wegrijden. Nachtbus pleitte, desolaat Amsterdam Amstel maar geen Segway of ander electrisch apparaat te bekennen. Ik was even helemaal de clutch kwijt.

De clutch ja. Voor degene die niet weet wat dit is: een tasje voor dames zonder hengsel. Die klem je dus onder de arm zo liet ik mij die vrijdag vertellen. Daar had ik dus nooit van gehoord. Maar toen ik in Club Dauphine om mij heen keek zag ik inderdaad menig vrouwenarm met een tasje onder de oksel. De clutch dus. Al is dit wel heel erg 2008 getuige dit artikel.

Overigens is club Dauphine op de vrijdag een echte aanrader met toffe live muziek en heerlijk eten. Zoiets had ik nog niet gezien in Nederland. En als je dan de nachtbus mist kun je gelukkig gewoon met de Taxi naar Amsterdam Centraal. De treinen rijden de hele nacht.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overig en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

