Dag Vader Rijn College


Het Vader Rijn College in Overvecht wordt momenteel flink verbouwd. Eerst is er de afbraak om vervolgens de boel weer op te bouwen zodat er nieuw schoolgebouw zal staan waar leerlingen en leerkrachten prettig kunnen werken.

Wekelijks zie ik de vorderingen van de sloop. Volgens mij kan er nu nog maar weinig afgebroken worden voordat de boel instort. Hieronder zie je een foto die ik nam tijdens het joggen. Niet de beste foto maar hij geeft een indruk van wat er gaande is.

De laatste aanblikken van het Vader Rijn College.

Het gebouw dat aan de Vader Rijndreef straat wordt gestript en grondig verbouwd. Als de deuren weer open gaan zullen de leerlingen een modern gebouw aantreffen met veel licht, een grote aula en een goede luchtcirculatie. Na de metamorfose van het gebouw zal ook de naam van de vmbo-school aangepast zijn. Eerder fuseerde het Vader Rijn College met Centraal College. De nieuwe naam is het Trajectum College.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Dag Vader Rijn College

  1. Pingback: Tweets that mention Dag Vader Rijn College | Dorpspomp Overvecht -- Topsy.com

  2. J de Ruiter zegt:

    Hallo, toevallig kwam ik je stukje van het vader rijn collega tegen. Ben 1 van de slopers bij de verbouwing daar, leuk om foto’s terug te zien en vroeg me af of je er nog meer hebt van OA : collega’s die daar aan het werk zijn? hoop van je te horen.

    Met vriendelijke groet,

    J de Ruiter (WWW.)Gebr-St-Nicolaas(.NL)

    • Wilde Inkt zegt:

      Hallo,

      Ik heb even gekeken maar dit is de enige foto die ik heb. Tijdens het joggen kwam ik op het idee. Ik stopte en nam tijdens het rekken en strekken een foto.
      Helaas niet meer foto’s dus. De sloopwerkzaamheden vorderen al flink. Wanneer zijn jullie er klaar?

      Met vriendelijke groeten,
      Simon de Wilde

Geef een reactie

