Bruisend Overvecht


In grootwinkelcentrum Overvecht werd zaterdag een ondernemersmarkt gehouden. Op het pleintje voor de Hema stonden kraampjes waar zzp’ers en bedrijfjes zich presenteerden. Er stond een verscheidenheid aan ondernemers waaronder een trits coaches en een rijschoolhouder. Ik trof er ook een kersverse grafisch ontwerpster aan. Ze is deze week voor zichzelf begonnen.

Ook vond de feestelijke opening van de nieuwe stationstrap bij station Overvecht plaats. Daar konden de mensen genieten van het Utrechts Operakoor en twee solisten die werk van Verdi en Bizet ten gehore brachten. Af en toe raasde er een trein voorbij maar dat mocht de pret niet drukken. Het publiek, dat de trap in zijn nieuwe functie inwijdde, genoot zichtbaar en de verbaasde treinreizigers ook. Het idee voor de opera kwam enkele bewoners uit de buurt, de opera buurt wel te verstaan. Zo is er Tannhauserdreef, de Turandotdreef en de Faustdreef.

Opera bij station Overvecht.

De trein komt voorbij.

Tot slot kunnen mensen het hele weekend kijken bij Fort aan de Klop. Daar vinden de Europese kijkdagen plaats.

Kortom, weer een hoop te doen in Overvecht dit weekend.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Bruisend Overvecht

  1. Pingback: Glijbaan voor station Overvecht | Dorpspomp Overvecht

Geef een reactie

