Denkend aan Mad Men


Momenteel verblijf ik in de Verenigde Staten, San Francisco, om precies te zijn. Daar zijn niet zo veel wolkenkrabbers als in New York, het decor waar Mad Men zich afspeelt, maar er staan een paar flinke torens in het financial district. Dagelijks loop ik een paar trappen op in zo’n enorm gebouw en het trappenhuis doet me elke keer weer denken aan een scene uit Mad Men. Don Draper en Roger Sterling hebben zich vergrepen aan een lunch bestaande uit oesters, badend in zee van drank. Op kantoor wacht een belangrijke afspraak maar daar eenmaal aangekomen blijkt de lift buiten werking. Noodgedwongen nemen ze de trap en dan heb ik het niet over drie hoog. Goedgemutst beginnen de heren aan de klim, sigaretje op de lip en de jas over de arm. Roger Sterling overleeft het ternauwernood. Eenmaal boven gekomen gebeurt er iets hilarisch. Een van mijn favoriete scenes. Let op, de climax vindt aan het einde plaats.

 

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Denkend aan Mad Men

  1. Eva zegt:

    Wat mis ik avondjes mad men zittend op de klippan…

Geef een reactie

