Krabben met Ruth Jacott


Het wordt langzaamaan kouder, zowel overdag als in de nacht. Onomstotelijk bewijs van lichte nachtvorst zie je hierboven op de foto. Genomen, heel lui, vanachter de ruit van mijn woning omdat ik geen zin had om op het balkon te gaan staan. Het is een heldere dag met zon en op platte Overvechtse daken ligt een laagje ijs.

Overigens moest ik gisteravond voor het eerst dit jaar krabben. Helaas bleek de krabber zoek en omdat ik toch echt het ijs van de voorruit wilde hebben voordat ik kon gaan rijden moest ik inventief zijn. In de achterbak lag een illegale kopie van een album van Ruth Jacott. Hoe die daar terecht komt? Nee, ik ben niet in het geniep fan van Ruth en ik doe ook niet aan illegale cd verkoop vanuit de kofferbak. De cd vond huisgenoot E. een poos terug op het dak van de auto en ze besloot hem in de auto te leggen. Waarom weet ik niet maar de cd kwam toch van pas. Als krabber.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Krabben met Ruth Jacott

  1. E. zegt:

    Huisgenoot E. heeft een goede vooruitziende blik🙂

  2. erica zegt:

    Ik heb tig krabbers in mijn auto liggen !
    help zondag even onthouden dat ik er eentje overdraag.
    erica

Geef een reactie

