I Love My Dreef


Helaas kon ik er zelf niet bij zijn maar voor het AD/UN heb ik er bij wijze van vooraankondiging een stukje over getikt. Ik heb het natuurlijk over de uitreiking van de I Love My Dreef Shopper in grootwinkelcentrum Overvecht op Valentijnsdag. Een ludiek initiatief van drie woningbouwcorporaties en de gemeente Utrecht om Overvechters, die er op de kop af tien jaar wonen, in het zonnetje te zetten en de wijk goede pr te bezorgen. Op Twitter kwam ik bovenstaande foto tegen gemaakt door een communicatiemederwerker van Mitros. Een hele mooie tas die nu nog een collectors item is maar in de toekomst cadeau gedaan wordt aan elke nieuwe bewoner van de wijk die via de woningcorporatie huurt. Een van de uitgereikte tassen bevatte als verrassing een reisbon van 250 euro en ik denk dat de vrouw op de foto de gelukkige winnaar is.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s