Op weg naar huis zag ik reclame op de stoep staan vlakbij Grootwinkelcentrum Overvecht. Een boodschap om af te stemmen op RTV Utrecht via radio, tv of het internet. Interessant concept, want ik keek er in ieder geval naar. Of nu ook gelijk naar de website van RTV Utrecht surf, de tv aanzet of de radio ga luisteren is een tweede. De reclame staat op een stuk stoep waar veel mensen lopen dus het bereik zal best aardig zijn. Ik had een hele poos geleden ook al eens zo’n reclame gezien, voor de moskee bij station Overvecht. Die was van KPN en een stuk minder zichtbaar, al was het alleen door de hoeveelheid mensen die er elke dag in en uit de moskee lopen. De reclame wordt aangebracht op de stoep door met een hoge drukreiniger over een mal te spuiten. Als je op Google zoekt naar ‘stoep reclame’ kom je uit bij Talking Tiles, een bedrijfje dat deze manier van reclame maken verzorgt. Prijzen staan er niet bij en er zijn bepaalde voorwaarden. Wat ik me afvraag is of dat zo maar mag, reclame maken in de openbare ruimte? Natuurlijk worden de tegels vanzelf weer smerig en zal de tekst op den duur verdwijnen, maar toch. Feitelijk kan eenieder met een hogedrukreiniger zelf reclame maken. Ik vind het wel een leuk idee, misschien eens reclame maken voor de Dorpspomp op deze wijze.
-
Meest recente berichten
Archief
Categorieën
Meta
Populaire berichten
AllesoverUtrecht
- Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.
Tweets
- Een stuk grond te koop in de prachtige Achterhoek waar een duurzaam en zelfvoorzienend huis gebouwd kan worden naar… twitter.com/i/web/status/1… 7 months ago
- RT @Liesdinjens: Leuk nieuw project! @simondewilde en @PucktHart en de redactie van @dreefnieuws en ik maken een glossy over de mooie kante… 11 months ago
- 'impuls bloggen'
- Albert Heijn
- Amsterdamsestraatweg
- balkon
- Banksy
- Basketbalcourt
- Belgie
- bibliotheek
- bier
- bloemen
- blog
- boeken
- brand
- broedende duif
- bushalte
- CBS
- China
- Column
- Contentmarketing
- crisis
- dorpspomp
- Europa
- Fiets
- flashmob
- gemeenteraadsverkiezingen 2014
- gemeente Utrecht
- Gerrit Rietveld
- Glijbaan
- Griekenland
- Grootwinkelcentrum Overvecht
- hangjongeren
- Herge
- Iran
- Jean Monnet
- joggen
- kerstversiering
- Kuifje
- leegstand
- literatuur
- luchtballon
- Man bijt hond
- meerkoet
- Moskee
- Muurschildering
- muziek
- Neelie Kroes
- neude
- NS
- ondernemen
- onvrede
- opera
- Overvecht
- park de watertoren
- Peter Koelewijn
- ProRail
- PvdA
- Rubicondreef
- San Francisco
- scootmobiel
- Seizoensconcert
- Sloop
- snackbar
- Sneeuw
- Station Overvecht
- stroomstoring
- Trajectum College
- Turkije
- Utrecht
- veiligheid
- Verkiezingen Provinciale Staten 2011
- vuinis
- Wenzhou
- wijkbureau Overvecht
- winkelcentrum overvecht
- Zzp
Toch best wel een originele manier van reclame maken..
Het is inderdaad origineel. Ik denk alleen dat niet iedereen het ziet die langs loopt of fietst. Maar goed, dat geldt natuurlijk voor alle vormen van reclame.
Beste Edu,
Ik geloof niet dat ze een model met drijvende wielen hebben. Misschien iets om naar onderzoek naar te doen 😉
Groet,
Simon
Er is zelfs een Overvechts bedrijf die dit doet: ecologo.nl, een dochtertje van HIK-ontwerpers.
Kijk, en is het een dienst waar veel vraag naar is? Het is een aardig concept, alleen nu met de sneeuw werkt het niet zo goed.