Reclame op de stoep


Op weg naar huis zag ik reclame op de stoep staan vlakbij Grootwinkelcentrum Overvecht. Een boodschap om af te stemmen op RTV Utrecht via radio, tv of het internet. Interessant concept, want ik keek er in ieder geval naar. Of nu ook gelijk naar de website van RTV Utrecht surf, de tv aanzet of de radio ga luisteren is een tweede. De reclame staat op een stuk stoep waar veel mensen lopen dus het bereik zal best aardig zijn. Ik had een hele poos geleden ook al eens zo’n reclame gezien, voor de moskee bij station Overvecht. Die was van KPN en een stuk minder zichtbaar, al was het alleen door de hoeveelheid mensen die er elke dag in en uit de moskee lopen. De reclame wordt aangebracht op de stoep door met een hoge drukreiniger over een mal te spuiten. Als je op Google zoekt naar ‘stoep reclame’ kom je uit bij Talking Tiles, een bedrijfje dat deze manier van reclame maken verzorgt. Prijzen staan er niet bij en er zijn bepaalde voorwaarden. Wat ik me afvraag is of dat zo maar mag, reclame maken in de openbare ruimte? Natuurlijk worden de tegels vanzelf weer smerig en zal de tekst op den duur verdwijnen, maar toch. Feitelijk kan eenieder met een hogedrukreiniger zelf reclame maken. Ik vind het wel een leuk idee, misschien eens reclame maken voor de Dorpspomp op deze wijze.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Reclame op de stoep

  1. Toch best wel een originele manier van reclame maken..

  2. Er is zelfs een Overvechts bedrijf die dit doet: ecologo.nl, een dochtertje van HIK-ontwerpers.

Geef een reactie

