Utrecht maakt zich op voor Koninginnedag 2012


Utrecht maakt zich op voor Koninginnedag 2012. De gemeente is al druk in de weer geweest om het gebied te markeren waar de vrijmarkt plaats zal hebben. Op zondag 29 april start de vrijmarkt om 18.00 uur en die duurt tot de volgende dag. Wie een plekje weet te bemachtigen heeft precies een etmaal om zijn spullen aan de man te brengen. Ook zijn er de nodige podia waar bandjes en dj’s hun kunsten vertonen. Uit voorzorg moet het Occupy-kamp bij het stadhuis worden opgebroken. Burgemeester Wolfsen wilde van die gelegenheid gebruik maken om schoon schip te maken. Hij is van mening dat dit een permanente bezetting van de openbare ruimte is en dat dit niet kan. Demonstreren best, maar niet permanent. De rechter besloot echter deze week dat de actievoerders hun tentenkamp gewoon weer kunnen opbouwen na Koninginnedag. Voorlopig gaat het protest door.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Utrecht en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

