Man Bijt Hond in Overvecht


Even goed kijken, maar dan wordt het toch duidelijk. Het is de babbelbox van het tv-programma Man Bijt Hond die de twee dames daar in elkaar zetten. Zomaar in Grootwinkelcentrum Overvecht op een donderdagochtend. Net voor ik de foto maakte kwamen er al twee vrouwen in hun scootmobielen aangesjeesd om te vragen of het echt de babbalbox was. Ja, het is hem echt. Ik ben benieuwd welke vraag er deze maal beantwoord kan worden door de mensen? Het programma neemt een bizar nieuwtje als uitgangspunt en stelt daarop een vraag aan het langslopend publiek dat voor de camera antwoord geeft en zo de beroemde ‘fifty seconds of fame’ kan claimen. Een even eenvoudig als briljant concept dat vaak droogkomische beelden oplevert. Een voorbeeld van de site van Man Bijt Hond. Eerst de introductie…

‘Een 6-jarig jongetje in het Amerikaanse Colorado is van school geschorst vanwege seksuele intimidatie.  Het jochie had namelijk tot twee keer toe het liedje “I’m sexy and I know it” van LMFAO gezongen in het bijzijn van een meisje uit zijn klas. De schoolleiding vond dit aanstootgevend en stuurde de kleuter naar huis. De Babbelbox is dol op leuke deuntjes en vraagt: “Van welk liedje ging uw hart sneller kloppen?”‘

En dan het filmpje. Bekijk hier de bijhorende video.

In Vlaanderen wordt het programma ook uitgezonden en daar staat dus ook een babbelbox.

 

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Man Bijt Hond in Overvecht

  1. Berry de Nijs zegt:

    De vraag was Wanneer kon U voor het laatst een knuffel gebruiken? Ik heb namelijk meegedaan gisteren, samen met mijn hondje🙂

    • Wilde Inkt zegt:

      Hallo Berry,
      Dank voor je berichtje. Nu weet ik wat de vraag was.
      De Man Bijt Hond zuil staat volgens mij wel vaker in het winkelcentrum van Overvecht. Spreek je vaker iets in?
      Groeten,
      Simon

Geef een reactie

