‘Dit is Overvecht’


Fotografie en Overvecht is een goede combinatie is de gedachte geweest van de organisatie van het Zomerfeest. Daarom is een fotowedstrijd uitgeschreven die als titel heeft: ‘Dit is Overvecht.’ Het maakt niet uit of je amateur bent of professioneel fotograaf, je mooiste foto van Overvecht kun je insturen. Ik doe al vast een voorzetje al weet ik niet zeker of dit mijn mooiste foto is. Het is in ieder geval wel een foto van misschien wel de leukste plek van Overvecht: de glijbaan bij het station.

De fotowedstrijd is georganiseerd naar aanleiding van het Zomerfeest dat op 24 juni in Overvecht plaats vindt bij het Doe Meecentrum Einstein. Aan het einde van de feestelijke dag wordt de winnaar van de fotowedstrijd bekend gemaakt.

Als je mee wilt doen, stuur voor 13 juni je foto
 in naar robynfresen@vredevanutrecht.nl. Vanaf 13 juni kan er op Facebook gestemd worden op de ingezonden foto’s en de foto’s met de meeste stemmen worden op 24 juni getoond.

Bron bij dit artikel: Dichtbij.nl

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op ‘Dit is Overvecht’

  1. Eva zegt:

    Zal ik mijn regenboog insturen?
    Dat is zeker een mooi beeld van overvecht🙂

Geef een reactie

