Overvecht als filmlocatie


Na het succes van de speelfilm ‘Rabat’ zoekt Habekrats nu een filmlocatie in Overvecht voor hun nieuwe film ‘Wolf’.’ En wel in onze flat in Overvecht waar op de galerij een aantal scenes geschoten gaan worden in oktober/november.
Nieuwsgierig zoals wij zijn besloot huisgenoot E. te mailen naar de productieleider van ‘Wolf’’ met de vraag of er al een locatie gevonden is. Tot op heden nog geen reactie maar het kan dus zo maar zijn dat onze flat omgebouwd wordt tot filmstudio. Dat zou toch leuk zijn.
Habbekrats schoot eerder de roadmovie ‘Rabat’ waarin drie vrienden een oude taxi van Amsterdam naar Rabat rijden. Onderweg beleven zij avonturen en komen allerlei intriges en perikelen aan het licht. Het was de eerste speelfilm van Habekrats, dat eerder naam maakte met het schieten van videoclips voor rappers en hiphopartiesten van Nederlandse bodem. De film bleek een succes want acteur Nasrdin Dchar won een gouden kalf voor beste acteur. Dit smaakt dus naar meer en zo kan het dat bewoners uit mijn flat een briefje in hun bus vonden. Ik ben benieuwd naar de opnames en natuurlijk naar het eindresultaat.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Overvecht als filmlocatie

  1. Karsten zegt:

    Vanavond zag ik allemaal grote lichten in het gebied Berezina-, Margaretha van Parma- en de Jeanne d’Arc-dreef. ’t Zag er professioneel uit… Zouden ze daar aan het filmen zijn?

Geef een reactie

