Flats naar Overvecht verhuist


DSC_0995

Vier flats in De Bilt voelden zich zo alleen dat ze wensten dat ze naar Overvecht konden verhuizen want daar staan immers veel meer flats. Omdat het bijna kerst is kregen ze een enkeltje Overvecht cadeau. Met een grote takel werden ze afgelopen week de wijk in getild. De flats zijn erg te spreken met hun verhuizing, maar helemaal tevreden zijn ze nog niet. ‘We vinden het fijn hier, maar nu we hier toch staan willen ook graag een fraai doek aan de gevel. En als het kan ook wat zonnecellen,’ aldus het trio. De autochtone flats vinden dat de nieuwkomers niet gelijk te veel moeten willen. ‘Geef ze een vinger en ze pakken je hand. Ze moeten geduld hebben, het duurde ruim vijftig jaar voordat wij die fleurige opknapbeurt kregen,’ zeggen de Overvechtse flats.
De bewoners uit de vier verhuisde flats reageerden verbaasd. Zij hadden niets in de gaten en toen bleken ze in een keer in Overvecht te wonen. ‘Ik liep naar buiten toe en door de sneeuw herkende ik in eerste instantie de andere omgeving niet. Toen ik mijn fiets wilde pakken stond die niet in het rek,’ zegt een flatbewoner die liever anoniem blijft. Hij legt uit dat hij de inburgeringscursus voor nieuwe Overvechters nog niet heeft gedaan. Zijn fiets heeft hij inmiddels uit de Bilt overgebracht.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

