Kliko opgeblazen in Overvecht


IMG_3336Afgelopen woensdag klonk er rond een uur of tien in avond een harde explosie. Ik lag op de bank en schrok me een hoedje. Een blik op de straat leerde dat er een kliko was opgeblazen. Mensen van de omliggende huizen kwamen voorzichtig aangeschuifeld om te kijken wat er aan de hand was. De volgende dag, toen ik naar de trein liep om naar mijn werk te gaan, kon ik het niet laten om het slachtoffer te bekijken en te fotograferen. De zijwand was eruit geblazen en de kliko was overduidelijk totall loss. Het huisvuil stroomde over stoep als bloed uit een lichaam na een moordaanslag. Moge de kliko rusten in vrede. Ik ben overigens benieuwd of dit een incident is, of dat er een serie kliko moordenaar actief is in de wijk.

 

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kliko opgeblazen in Overvecht

  1. Pingback: Met een knal het nieuwe jaar uit | Dorpspomp Overvecht

Geef een reactie

