Met de Canta op skivakantie


IMG_4436 IMG_4437

De Canta is een auto die zijn oorsprong heeft als invalidenwagen. Een brommer in de vorm van een kleine auto die de actieradius van de minder valide medemens vergroot. Inmiddels is de Canta veel meer dan een invalidenwagen. Ook jongeren rijden er rond omdat ze, in tegenstelling tot op een gewone brommer of scooter, kunnen kneuren zonder last te hebben van weer en wind. Het is een way of living. Net zoals de hipster een fixie of een longboard heeft. Een poos geleden zag ik tijdens komkommertijd een item op nieuwsprogramma. Er was een balletvoorstelling bedacht met de Canta in de hoofdrol. Een ode aan de Canta. In Overvecht zie je de Canta ook veelvuldig rijden. Onlangs zag ik er twee die geparkeerd stonden. De een had een skibak op het dak en de ander had een boot aan de trekhaak hangen. Heeft zo’n Canta eigenlijk een trekhaak? Het was een grappig gezicht die tot de verbeelding sprak. Met de Canta naar de Alpen voor een wintersport: ski’s in de bak een gaan. Met 45 kilometer per uur over de Duitse autobaan zit er helaas niet in dus via een sluiproute doe je er iets langer over…

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

