Made in China


IMG_5525 IMG_5551 IMG_5590 IMG_5606 IMG_5667 IMG_5733 IMG_5735 IMG_5745 IMG_5759 IMG_5763 IMG_5801 IMG_5867 IMG_5869 IMG_5999

Made in China, dat staat op veel producten. Ook deze selfies zijn made in China. Taal bleek geen barrière, Chinezen gingen graag met me op de foto. Alle foto’s zijn geschoten tussen 18 en 24 oktober 2014 aan de westkust van China. Daar maakte ik met 8 vrienden, die ik ruim 20 jaar ken, een roadtrip van Shanghai naar Wenzhou in een busje met chauffeur. En terug met de hogesnelheidstrein. Een geweldige ervaring die ik voor geen goud had willen missen.

De selfies zijn geschoten in Shanghai, Ningbo en Wenzhou. Het geeft een goed beeld van China en de kloof tussen arm en rijk die ik zag. Al ben ik niet eens op het platteland geweest. Er staan namelijk puissant rijke Chinezen op, zakenmannen die zeker niet zouden misstaan in de Chinese Quote 500, maar ook de straatveger, een beveiliger, de dokter, een nachtclubmeisje en een student.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

