Mijn auto-avonturen in Overvecht


IMG_6364

Sinds kort wappert er een vlag voor mijn flat. Het is een waarschuwing dat je geen waardevolle spullen in je wagen moet laten liggen. Waarom die vlag midden in de wijk hangt? Geen idee. Mensen weten toch inmiddels wel dat als je een laptop zichtbaar op je op je achterbank hebt liggen, dat dit werkt als een magneet voor criminelen? Mijn ervaring is dat je bolide ook opengebroken wordt voor niet-waardevolle spullen. Zo kwam ik er op een vrieskoude ochtend achter dat mijn zijruit ingetikt was. De achterbank was half naar beneden en wat wil het geval? Mijn reservewiel was gestolen uit de achterbak. Dat moet een hele tour de force zijn geweest voor de dief. En het is niet zo dat ik de meest geile velgen van Overvecht heb. Verre van zelfs. De definitie van waardevolle spullen is kennelijk vrij breed. En twee jaar geleden werden mijn nummerplaten gestolen. Dat was wel nasty, want ik kreeg een week later een brief van een gerechtsdeurwaarder. Ik had getankt en was weggereden zonder te betalen om drie uur in de nacht. Omdat ik aangifte had gedaan, liep het met een sisser af. Les: nummerplaten vastklinken met popnagels. Om te relativeren: natuurlijk kan het altijd nog erger. Ik heb in de afgelopen jaren al meerdere malen een auto zien uitbranden in een straal van 500 meter van mijn woning. Dus doe vooral uw auto goed op slot. Peace-0ut🙂

IMG_6365

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

