Brievenbus


IMG_2241 IMG_2242 IMG_2243Brieven en kaartjes kunnen helaas niet op tegen het internet. Zelfs de blauwe envelop legt het af. Toch zijn er nog altijd mensen die zo nu en dan een brief posten. Als ik wel eens uit het raam kijk, zie ik een mooie rode brievenbus bij mij in de straat staan. Dikwijls stopt er dan een auto langs de stoep. Dan gaan de knipperlichten aan en stapt er vlug iemand uit. Meestal een oudere dame. Even vlug om de auto heen dribbelen en de brief of kaart posten. Terug in de auto en gas. Ik vind het een mooi schouwspel om naar te kijken en ik hoop dan ook dat de rode brievenbus voorlopig niet uit het straatbeeld verdwijnt. Eigenlijk is dit een verkapte oproep om elkaar af en toe eens een kaartje of een brief te sturen. Wat is er nu leuker dan wat persoonlijke aandacht? En dan kan ik naar de brievenbus blijven kijken. Twee vliegen in een klap.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Overig en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

