Foto expositie 50 jaar Overvecht


Net ging ik tussen de bedrijven door even kijken bij de foto expositie over 50 jaar Overvecht in de openbare bibliotheek van Overvecht. De naam van de expositie is ‘Overvecht 50 jaar jong.’ In de hoek van de bibliotheek, naast de ingang is een soort mini-panoramamesdag gemaakt, maar dan met foto’s van Overvecht. De foto’s komen uit het Utrechts Archief en geven een mooi beeld van de wijk. Een grappig effect is dat naast een originele foto een foto is gehangen die recent is gemaakt van dezelfde plek. Dan kun je zien wat er allemaal is veranderd. Zo hing er een foto die vlak bij mijn flat is gemaakt en daaruit blijkt dat op de hoek een kleine Shell benzinepomp heeft gestaan.

De tentoonstelling is tot 3 augustus te bekijken.

Over Wilde Inkt

Mijn naam is Simon de Wilde en ik ben verhalenverteller. Zoals elk mens ben ik dol op nieuwtjes en goede verhalen. Het mooie is dat elke organisatie/persoon of bedrijf, groot of klein, een uniek verhaal heeft. Ik help u dat verhaal te vertellen om uw zichtbaarheid bij potentiële klanten te vergroten. Wat is uw verhaal? Ik ben dit blog gestart met schrijven over de wijk Overvecht, waar ik nog altijd met veel plezier en trots woon. Inmiddels gaan de blogs ook over contentmarketing en verhalende journalistiek. Uiteraard blijf ik ook parels uit Overvecht publiceren. Meer weten? LinkedIn http://nl.linkedin.com/in/simondewilde Website http://wilde-inkt.nl
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie