Slideshow Glijbaan station Overvecht


De glijbaan staat er nu twee dagen en het is volgens mij een succes. Ik vind het in ieder geval een grappig initiatief. Het is onderdeel van groter project om station Overvecht tot een aantrekkelijke entree tot de wijk te maken en ik vind dat dit erg is geslaagd. Nu die andere toegang nog, iets verderop, de grauwe tunnel onder het spoor door. Misschien dat daar ook iets ludieks voor verzonnen kan worden.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Over Wilde Inkt

Mijn woning staat in Overvecht. Inmiddels woon ik al zo'n drie jaar in de wijk. Met veel plezier. Een paar jaar geleden in mijn studententijd woonde ik er anti-kraak. Na een uitstapje naar Ondiep ben ik, inmiddels afgestudeerd, weer neergestreken in Overvecht. Sinds kort tik ik deze blog. Waarom? Omdat ik dat leuk vind om te doen. Ik houd mijn ogen open en dit deel ik met een ieder die het lezen wil. Het zijn simpele, alledaagse zaken die ik tegenkom als ik door Overvecht loop, fiets of rijd met de auto. Ja, mijn blog komt voort uit alles wat er gaande is in Overvecht. Lang geleden werd nieuws uitgewisseld bij de dorpspomp. Anno 2010 haal je het laatste nieuws van internet. Als je een nieuwtje hebt dat je wil delen kun je een reactie achterlaten of een e-mail sturen naar info@wilde-inkt.nl. Ook ben ik benieuwd naar meningen over de blog en suggesties om het beter te maken. Ik vind het ook leuk als je een gastblogpost wilt verzorgen. In Overvecht wonen 30.000 mensen, evenveel als in een middelgrote provinciestad. Veel van deze steden hebben een regionale editie van een dagblad. Overvecht is een wijk en heeft geen aparte nieuwsvoorziening. Aangezien de oplage van geprinte media al jaren onder druk staan en op het internet allerlei mogelijkheden zijn om je te uiten ben ik ook dit blog gestart. Een nieuwsvoorziening voor Overvecht. Mensen houden van verhalen en in Overvecht zijn genoeg verhalen te vinden. Tot slot ben ik onlangs gestart met mijn eigen bedrijf Wilde Inkt. Ik doe als journalist momenteel klussen voor Reed Elsevier Business, het Financieele Dagblad, Sprout en het Algemeen Dagblad. Je kunt ook een kijkje nemen op mijn zakelijk site: wilde-inkt.nl.
Dit bericht werd geplaatst in Overvecht en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Slideshow Glijbaan station Overvecht

  1. Pingback: Taking the slide at Utrecht Overvecht Railway Station | Dorpspomp Overvecht

  2. Pingback: Slide To The Train — The Pop-Up City

  3. Marjelle zegt:

    Ik ben nog steeds fan, mss dat ik een keer via station Overvecht reis als ik toch in Utrecht moet zijn en dan maak ik zelf ook nog een paar actiefoto’s. ;)

  4. Pingback: HIK Ontwerpers: “Transfer Accelerator” in Utrecht | rebel:art

  5. Pingback: Dutch Railway Station Installs Slide For Busy Passengers (VIDEO) | The State of the Union

  6. Pingback: Dutch Railway Station Installs Slide For Busy Passengers (VIDEO) | AllHotness.com

  7. Pingback: Dutch Railway Station Installs Slide For Busy Passengers (VIDEO)

  8. Pingback: Dutch Railway Station Installs Slide For Busy Passengers (VIDEO) | Kiss America

  9. Pingback: Dutch Railway Station Installs Slide For Busy Passengers (VIDEO) | USGolfProTips

  10. Pingback: Skip the Stairs, Take the Slide, says Dutch Train Station « Minyanville | Stock Market | Investment | Finance | Money | Hoofy & Boo

  11. Pingback: Escorregador vira diversão no transporte público na Holanda | TheCityFix Brasil

  12. Maartje! zegt:

    In september 2010 was de glijbaan er nog niet, maar ik zou er metéén op gaan zitten: wat een origineel idee. Lekker voor je werk nog even glijden………………………. .

  13. Veerle De Wever zegt:

    super leuk, zeker als je haast hebt en bang bent van de trappen te schuiven, maar eh misschien toch volledig overdekken tijdens herfst en winter in bijvoorbeeld doorzichtig plexiglas ?

  14. Pingback: Il manager, il pendolare, il futuro e lo scivolo | Mobility For All

  15. Kylie zegt:

    Hi
    I am writing from Australia and would like to get a royalty freephoto of the slide to use in a book I am writing about cities – the image will be credited to the photographer

    please email kylie@placepartners.com.au if you have one available to share!

  16. Pingback: Entree Station Overvecht – HIK Ontwerpers | HELDERE INNOVATIEVE KUNSTEN

  17. Pingback: How the Dutch do it: Slide to the Train | Price Tags

  18. Pingback: | vincent kardiogram

  19. Pingback: Glijbaan onder constructie | Dorpspomp Overvecht

Geef een reactie

